>>211 ボスの超撃破にボスの靭性係数は関係ないんじゃないか?普通の撃破は関係あるけど でも1.8は全然ちゃうな効率180込みで6かな homdgcatのこれで計算してる (Break Base DMG) * (Attack's Toughness Reduction) * (1 + Break Effect) * (Trace #1 Boost) In the above formula, Toughness DMG's unit is 1, not 30. Break Base DMG is only related to character level.
>>741 てかこれ庭じゃん?渦巻きのバフなんだってなったんだけどさ 概要にディール5%モアダメってあるけど増加かこれ? これじゃね?5×6=30%増加? 2層だと76000になってる 盛りに盛ってる動画ってことだな The stage is custom MoC with all monsters from MoC 12, with MoC 2.2.1 Turbulence Buff: After every attack launched by an ally, apply 1 stack of Memory Imprint to all allies. Allies in the Memory Imprint state deal 5% more DMG. This effect stacks up to 6 stacks. すべての同盟国にメモリインプリントの1スタックを適用します。メモリインプリント状態の同盟国は、5%多くのDMGを処理します。この効果は最大6つのスタックを積み重ねます。